הגדרת תיבת דוא"ל Office 365 במכשיר עם מערכת הפעלה Android
מדריך זה מתאר את אופן הגדרת תיבת דואר ארגונית חדשה (Office365) ולסנכרן נתוני דואר, לוח שנה ואנשי קשר במכשיר עם מערכת הפעלה Android של Google.
- כניסה להגדרות המכשיר.

- הגדרת חשבון חדש ע"י לחיצה על כפתור "הוסף חשבון..."

- בחירת סוג חשבון כ – Microsoft Exchange Active Sync.

- הזנת פרטי המשתמש והסיסמא.
במידה וזיהוי השרת אינו נעשה באופן אוטומטי, יש לקבוע את השרת כ – outlook.office365.com.
- ניהול אבטחה מרחוק – לחצו על אישור.

- בחירת מאפייני הסנכרון – בהתאם לדרישות שלנו נוכל לקבוע איזה מאפיינים נרצה לסנכרן : דוא"ל, אנשי קשר, לוחות שנה ו/או תזכורות.

- הענקת שם לחשבון.
זהו סיימנו, כעת נוכל להיכנס לאפליקציית המייל במסך הבית בכדי לראות את המידע במייל שלנו.
מומלץ מאוד לעבוד עם אפליקציית Outlook הייעודית לדוא"ל מסוג זה, והגדרת החשבון בה היא פשוטה יותר.
ניתן להוריד בחנות האפליקציות של Google.