הקישורים בדף זה מובילים לפתיחה של תיקיות באופן מקומי במחשב ברשת 10 (רשת Anagal) ותלויי גישה ע"י הרשאות השיתופים בדומיין.
הקישורים נפתחים באופן אוטומטי ע"י לחיצה בדפדפן אינטרנט אקספלורר ובדפדפן Edge בלבד.
מי שגולש באמצעות כרום או פיירפוקס, עליו להעתיק את כתובת הקישור ולפתוח באמצעות Windows Explorer (פתיחת תיקייה) או באמצעות Run Windows (הפעלה).
בתיקייה בקישור file://///anagal-srv/Anagal/Department/Pc_Department/Office-365-Accounts
קיים קובץ ניהול לקוחות בשירות מנוהל של Office 365, פתיחת הקובץ באמצעות סיסמת קבצים ברשת.
לאחרונה ביצעתי מעט סדר בקבצי ניהול Office 365 של הלקוחות שלנו.
בכדי לשמור על הסדר הקיים ובעתיד ברצוני לבקש להקפיד לתעד את השינויים בקבצים הרלוונטיים בעת ביצוע משימות שנתבקשו ע"י הלקוח.
כידוע, קובץ ניהול פרטי גישה לקוחות 365 נמצא בקישור הבא : פרטי גישה לקוחות מנוהלים 365 (מוגן בסיסמת הקבצים).
קובץ זה מכיל את הסיסמא למשתמש הניהול של כל חשבון וקישור לקובץ ניהול חשבון לקוח הרלוונטי (הקבצים מוגנים בסיסמת הקבצים).

כל לקוח שנמצא בשירות של Office 365 ומנוהל על ידינו, בתיקיית הלקוח שלו (Office-365\[תיקיית הלקוח]\Pc_Department) נשמר קובץ אקסל לפי פורמט קבוע של ניהול לקוח Office365.
הקובץ מכיל את פרטי המשתמשים השונים:

יש לנסות ולהקפיד ככל הניתן על השלמת הנתונים הנדרשים בעת ביצוע פעולות כגון:
- פתיחת משתמש חדש
- סגירת משתמש קיים
- שינוי סיסמא בלקוח מתועד
- שינוי סוג רישוי (מומלץ לרשום בהערות אודות השינוי)
- הוספת כותרת נוספת למשתמש (Alias)
- שינוי שם משתמש או שם תצוגה
בלקוח קיים שנכנס לשירות, ניתן לבצע הורדה של נתוני המשתמשים (ללא סיסמא) ולהעתיק את העמודות הרלוונטיות למסמך פורמט שנמצא בתיקייה זאת :
\\ANAGAL-SRV\Anagal\Department\Pc_Department\Office-365-Accounts.
תיעוד נכון ומלא ככל הניתן הוא חשוב מאוד ויאפשר שליטה טובה ויעילה במשימות השונות שאנו נדרשים לבצע עבור הלקוחות שלנו לאורך הזמן ובמיוחד כאשר חשבון משתמש יכול להכיל שירותים מרובים נוספים לתיבת הדוא"ל.
נשמח לשיתוף הפעולה שלכם.