הגדרת תיבת דוא"ל Office 365 במכשיר עם מערכת הפעלה IOS במכשיר iPhone
מדריך זה מתאר את אופן הגדרת תיבת דוא"ל ארגונית (Mail for Exchange) בשרתי MS Office 365 ולסנכרן נתוני דואר, לוח שנה ואנשי קשר.
- כניסה לדוא"ל, אנשי קשר,
לוחות שנה בהגדרות המכשיר.
- הגדרת חשבון חדש ע"י לחיצה על כפתור "הוסף חשבון..."

- בחירת סוג חשבון כ – Microsoft Exchange.

- הזנת פרטי המשתמש והדומיין

- הזנת פרטי שרת (במידה ונדרש).

- אימות זהות השרת – לחצו על המשך.
- בחירת מאפייני הסנכרון – בהתאם לדרישות שלנו נוכל לקבוע איזה מאפיינים נרצה לסנכרן : דוא"ל, אנשי קשר, לוחות שנה ו/או תזכורות.

ברירת המחדל לסנכרון דוא"ל לתיבה היא 3 ימים, מומלץ לבצע שינוי לשבועיים לפחות.
זהו סיימנו, כעת נוכל להיכנס לאפליקציית המייל במסך הבית ולבחור בתיבה החדשה בכדי לראות את המידע.
מומלץ מאוד לעבוד עם אפליקציית Outlook הייעודית לדוא"ל מסוג זה, והגדרת החשבון בה היא פשוטה יותר.
ניתן להוריד בחנות האפליקציות App Store.